WYJAZD INTEGRACYJNY
 08-09.06.2024r.
SII

Informacje organizacyjne

  • Poniżej zamieszczamy mapę, która zawiera najważniejsze punkty naszego eventu. Zapoznaj się z nią dokładnie! Możesz ją również pobrać w wersji PDF na telefon. Na samym dole znajdziesz link do zapisów na poszczególne atrakcje.
  • W sali Marsel (pkt 1 – mapa) została przygotowana dla Ciebie bagażownia. Tam bezpiecznie zostawisz swój bagaż.
  • W punkcie informacyjnym ( zielone ,,i” – mapa) możesz dopytać o szczegóły eventu oraz dopisać się na atrakcje jeśli będą jeszcze wolne miejsca.
  • Hotel gwarantuje gotowość pokoi od godziny 15.30, jednak większość z nich od 14.30 powinna być już gotowa. W przerwach między atrakcjami możesz próbować się kwaterować.

Agenda

08.06.2024r. sobota

11.30 – przyjazd na miejsce
Podejdź do PUNKTU INFORMACYJNEGO (czerwone ,,i”- mapa) i odbierz opaskę na rękę.

12.00 – KONFERENCJA – sala Genaker (pkt 2 – mapa)

13.00 –LUNCH – Restauracja (pkt 10 – mapa)

14.00 – 18.00 – ATRAKCJE/CHILL – do Twojej dyspozycji oddajemy;

  • LASER TAG – zbiórka w punkcie informacyjnym za hotelem.
    Tury: 14.00-14.30,14.30-15.00, 15.00-15.30, 15.30-16.00, 16.00-16.30,16.30-17.00,17.00-17.30, 17:30-18:00
  • JOGA – zbiórka w punkcie informacyjnym za hotelem. 
    Tury według wcześniejszych zapisów: 14-15, 15-16, 16-17, 17-18
  • STRZELNICA – zbiórka w punkcie informacyjnym za hotelem. Tury według wcześniejszych zapisów: 14-15, 15-16, 16-17, 17-18
  • SIATKÓWKA – mapa pkt 7 (możesz iść sam i dołączyć do innej grupy lub sam zebrać drużynę. Piłki są w zielonym punkcie informacyjnym.)
  • KAJAKI I SUPY – mapa pkt 5 (w tej strefie nie zbieramy zapisów, korzystamy w danym momencie z wolnego sprzętu, który wydawany jest przy plaży)
  • STREFA CHILL – mapa pkt 8, tutaj możesz odpocząć na leżaku lub zagrać w planszówki

19.00 – KOLACJA grillowa z DJ – Namiot (pkt 9-mapa)

02.00 – zakończenie

09.06.2024r. niedziela

08.00 – 10.00 – ŚNIADANIE – Restauracja (pkt 10 – mapa)

11.00 – wykwaterowanie