WYJAZD INTEGRACYJNY
 15-16.06.2024r.

Informacje organizacyjne

  • Poniżej zamieszczamy mapę, która zawiera najważniejsze punkty naszego eventu. Zapoznaj się z nią dokładnie! Możesz ją również pobrać w wersji PDF na telefon.
  • Na samym dole znajdziesz link do zapisów na poszczególne atrakcje.
  • Koło recepcji hotelowej (pkt 1 – mapa) została przygotowana dla Ciebie bagażownia. Tam bezpiecznie zostawisz swój bagaż.
  • W punktach informacyjnych ( czerwone i niebieskie ,,i” – mapa) możesz dopytać o szczegóły eventu oraz dopisać się na atrakcje jeśli będą jeszcze wolne miejsca.
  • Hotel gwarantuje gotowość pokoi od godziny 15.30, jednak większość z nich od 14.30 powinna być już gotowa. W przerwach między atrakcjami możesz próbować się kwaterować.

Agenda

15.06.2024r. sobota

13.00 – przyjazd na miejsce
Podejdź do PUNKTU INFORMACYJNEGO (czerwone ,,i”- mapa) i odbierz opaskę na rękę.

13.30 –LUNCH – Restauracja Paśnik (pkt 1 – mapa)

14.30 – KONFERENCJA – sala Kaflarz (pkt 2 – mapa)

16.00 – 20.00 – ATRAKCJE/CHILL – do Twojej dyspozycji oddajemy;

  • LASER TAG – zbiórka w niebieskim punkcie informacyjnym. 
    Tury: 16.00-16.30,16.30-17.00, 17.00-17.30, 17.30-18.00, 18.00-18.30,18.30-19.00,19.00-19.30, 19:30-20:00
  • JOGA – zbiórka w niebieskim punkcie informacyjnym. 
    Tury według wcześniejszych zapisów: 16-17, 17-18, 18-19, 19-20
  • STRZELNICA – zbiórka w niebieskim punkcie informacyjnym. 
    Tury według wcześniejszych zapisów: 16-17, 17-18, 18-19, 19-20
  • SAMOOBRONA – zbiórka w niebieskim punkcie informacyjnym.  
    Tury według wcześniejszych zapisów: 16-17, 17-18, 18-19, 19-20
  • SIATKÓWKA I MEGAPIŁKARZE – mapa pkt 7 (możesz iść sam i dołączyć do innej grupy lub sam zebrać drużynę. Piłki są w niebieskim punkcie informacyjnym.)
  • STREFA CHILLOUTU – mapa pkt 8, tutaj możesz odpocząć na leżaku lub zagrać w planszówki

20.00 – KOLACJA z DJ – sala Kaflarz (pkt 2-mapa)

02.00 – zakończenie

16.06.2024r. niedziela

08.00 – 10.00 – ŚNIADANIE – Restauracja Paśnik (pkt 1 – mapa)

10.00 – wykwaterowanie