WYJAZD INTEGRACYJNY
15-16.06.2024r.
Informacje organizacyjne
- Poniżej zamieszczamy mapę, która zawiera najważniejsze punkty naszego eventu. Zapoznaj się z nią dokładnie! Możesz ją również pobrać w wersji PDF na telefon.
- Na samym dole znajdziesz link do zapisów na poszczególne atrakcje.
- Koło recepcji hotelowej (pkt 1 – mapa) została przygotowana dla Ciebie bagażownia. Tam bezpiecznie zostawisz swój bagaż.
- W punktach informacyjnych ( czerwone i niebieskie ,,i” – mapa) możesz dopytać o szczegóły eventu oraz dopisać się na atrakcje jeśli będą jeszcze wolne miejsca.
- Hotel gwarantuje gotowość pokoi od godziny 15.30, jednak większość z nich od 14.30 powinna być już gotowa. W przerwach między atrakcjami możesz próbować się kwaterować.
Agenda
15.06.2024r. sobota
13.00 – przyjazd na miejsce
Podejdź do PUNKTU INFORMACYJNEGO (czerwone ,,i”- mapa) i odbierz opaskę na rękę.
13.30 –LUNCH – Restauracja Paśnik (pkt 1 – mapa)
14.30 – KONFERENCJA – sala Kaflarz (pkt 2 – mapa)
16.00 – 20.00 – ATRAKCJE/CHILL – do Twojej dyspozycji oddajemy;
- LASER TAG – zbiórka w niebieskim punkcie informacyjnym.
Tury: 16.00-16.30,16.30-17.00, 17.00-17.30, 17.30-18.00, 18.00-18.30,18.30-19.00,19.00-19.30, 19:30-20:00 - JOGA – zbiórka w niebieskim punkcie informacyjnym.
Tury według wcześniejszych zapisów: 16-17, 17-18, 18-19, 19-20 - STRZELNICA – zbiórka w niebieskim punkcie informacyjnym.
Tury według wcześniejszych zapisów: 16-17, 17-18, 18-19, 19-20 - SAMOOBRONA – zbiórka w niebieskim punkcie informacyjnym.
Tury według wcześniejszych zapisów: 16-17, 17-18, 18-19, 19-20 - SIATKÓWKA I MEGAPIŁKARZE – mapa pkt 7 (możesz iść sam i dołączyć do innej grupy lub sam zebrać drużynę. Piłki są w niebieskim punkcie informacyjnym.)
- STREFA CHILLOUTU – mapa pkt 8, tutaj możesz odpocząć na leżaku lub zagrać w planszówki
20.00 – KOLACJA z DJ – sala Kaflarz (pkt 2-mapa)
02.00 – zakończenie
16.06.2024r. niedziela
08.00 – 10.00 – ŚNIADANIE – Restauracja Paśnik (pkt 1 – mapa)
10.00 – wykwaterowanie